lördag 14 februari 2009

091014

Glad Alla Hjärtans Dag! =) (eller vad man säger xD ....)

Godmorgon < 3
Vaknade för typ klockan 9..!!!
Vet ni vad jag drömde ???
Jag drömde en dröm som jag drömt förut!!
Jag drömde att jag var på mitt landställe på en stoooor brygga mitt ute i havet!
Då började Adrian (min bror) hoppa på bryggan, och då såg man att det kom typ 50 sälar och hoppade upp i vattnet!
Adrian sa att vi skulle bada med dom, men jag vågade inte, men han bara hoppa i bland alla 50 sälar!!
Konstigt!!! Haha :P
Men jag har drömt nästan samma dröm förut!
Aja, idag ska mamma och pappa tapetsera i matrummet!! Nu har vi gamla tidningar på väggen, men vi ska tapetsera om =/
Aja, det kommer bilder senare idag!!

ha det bääääst!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Agnes. Det kanske är för att du fick se riktiga sälar där ute i somras. De är ju så vakra och fria sälarna där i havet.