måndag 23 februari 2009

2:a dagen i Hassela.

Hej hej xD
Idag åkte jag skidor igen !!
Det var superkul!!
Jag åkte också röda backar!! xD
Men asså jag trodde det bara fanns 1 ankarlift och 1 knapplift, men pappa, jag, Adrian (min brorsa), och mamma skulle åka i dom svårare backarna, så då åkte vi upp ankarliftet som vanligt, och åkte åt ett annat håll, så då kom man till en skitbrant backe, men den var ganska enkel. Sen åkte vi en bit till och kom till en anna ankarlift som jag aldrig sett förut, och åkte upp, men då ville jag åka ner för den backen som vi åkt upp så då åkte vi ner och upp igen xD
Sen åkte vi i några backar och det var jättehärligt!!
Sen kom vi till en knapplift och åkte upp för en brant backe och då kom vi tillbaks till den andra ankarliften, där vi tog en annan backe!
Den var också röd fast den var väldigt enkel!!!!
Sen när vi åkt ner för den var vi framme där den första ankarliften var!!
Hela den "resan x'D" tog typ en timme.
Men sen åkte vi jättemycket mer!!

Förlåt för det långa inlägget igen =P
Imorgon åker vi hem igen! ''/

ha det bäääst!!!!!

Inga kommentarer: