måndag 9 februari 2009

Min natt xD

Vad gör ni när ni sover ??
Eller asså inte när ni sover, men asså på natten ??
Eller asså inte på natten, eller jag menar,, brukar ni vakna på natten ??
Jag vaknar typ 1-2 gånger per natt!!
Men det är såå skönt för då vet man att man har flera timmar kvar att sova!!
Fast om jag vaknar typ 5 minuter innan jag ska gå upp så blir jag skitarg typ.. Eller då är det inte alls roligt!!!!!!!!!!
Men det är konstigt, för på kvällen vill man vara uppe länge, men på morgonen innan skolan så undrar man varför man inte gick och la sej efter skolan typ.. Och då tycker jag att jag bara är helt dum i huvet som vill vara uppe sent =S
Konstigt..!!
Men jag kommer ihåg mina drömmar ofta..!! Vissa drömmar älskar jag..! Jag har en lista i mitt huvud på de bästa/sämsta drömmarna!!
Det är en dröm som var såååååå härlig! ÅHH, JAG VILL TILLBAKS TILL DEN DRÖMMEN!!!!!!
Jag ska försöka drömma den drömmen inatt!!!!!!!!!!!
Fast jag har försökt typ i flera månader, men det har aldrig gått!! =''(
Fast det är ju inte såå kul att drömma mardrömmar.. När man väl är i själva drömmen, så kan det vara hur läskigt som helst, men det är en positiv sak med mardrömmar.. Det är att när man vaknar så blir man så himla glad att det inte har hänt på riktigt!!
Fast om man vaknar mitt i natten av en mardröm så är det inte så kul, för då kan jag typ inte sova mer..!! Det är jättekonstigt, egentligen det där med drömmar..
Asså är det huvudet som bara hittar på en berättelse eller ??
Det är typ som om någon läser upp en berättelse i drömmarna!!
Fast det som är läskigt är att dom kan vara så verkliga!!
Och konstiga.. Hmm.. o.O
Inatt hoppas jag att jag drömmer en riktig härlig dröm!
Aja, jag tror nog inte att jag bloggar mer idag, för att nu ska jag titta på tv och äta chokladbollar xD
Sen måste jag ju sova också, eftersom jag vill drömma!!
Godnatt och dröm härliga drömmar!!
Tänk, nu ska jag drömma typ i 8-9 timmar.. =P
Haha, coolt!
Jag vill sova nu bara för det xD
Omg, omg, omg det här blev ett långt inlägg..!! Hoppas ni orkar läsa xd
btw. nu ska jag nog se stormen :P

ha det bäääst!! (och sov gott, och dröm bra drömmar!!) <>

Inga kommentarer: