söndag 22 februari 2009

Så himla kul!!! xD

Jag har nyss kommit hem från Hassela.
Det var så jäkla kul där!!!!
För det första, träffade jag min bästis Elise.!!
När vi satt i ankarliften blev det så jäkla brant men vi skratta så jag höll på att ramla av flera gånger! Jag har typ träningsvärk i magen för vi skrattade så mycket!
Men efter ett tag skulle hon åka hem.
Då åkte jag, mamma och pappa upp till stora backen och det var jätteroligt!
Och jag har blivit ganska duktig faktiskt!!
Det går väldigt fort när jag åker!
Det är såååå jäkla roligt!!!!!! <3333333
Det var typ den bästa och roligaste dagen på länge!
Men det är inte slut än, för imorrn ska vi åka ännu mera!!
Sååå kul!! Jag längtar redan! Eller, nu är jag ganska trött.!!
Det var det perfekta vädret!!!!!
Om ni undrar hur det gick eftersom jag var lite sjuk, så är jag typ frisk nu!!
Jag kände mej lite dålig imorse, men när jag började åka glömde jag bort det och nú mår jag faktiskt bra!! <333333333333333333333333333333333333333
Oj, dehär blev ett långt inlägg!
Hoppas ni orkade läsa allt!! xD

ha det bäääst!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha xD
vad mycket svordommar du använde i det här inlägget <3 xD