torsdag 9 april 2009

090409

Hej hej alla glada :D

Hur är det med er?
Med mej är det iaf bättre..!
Fast jag är lite hängig.
Jag har inte bloggat tidigare idag, för jag hade ingen lust.
Men jag har dammat hela övervåningen, och städade Addes rum skitamycket! xD
Nu har han en sååå fin bokhylla.! ;)
Eftersom jag är lite dålig, och det är så grått ute, kommer jag typ bara vara inne idag :(
Fast egentligen ganska skönt!
När vi handlade en gång, fick vi en gul påse som man kunde fylla för 29,90 kr kg läsviktsgodis, så nu har vi skiitmycket godis här!
Det är ju idag påskkärringarna flyger till Blåkulla, så dom kanske kommer till oss på vägen, och vill ha godis xD
Vi har mer än ett kilo godis nu =O
OMG..!!!
Haha, det är mycket!!!

Nu ska jag spela piano =D
Wohoo vad roligt (a)

ha det bäääst!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: