tisdag 28 april 2009

090428

Hej hej :D

Idag var vi på moderna muséet!
Det var jätteroligt. Jag o Becca var i en grupp och vi skulle svara på massa frågor!
Men på vägen hem, asså i tåget, så kom det värsta fullgubben och satte sej vid typ mej och några andra, fast sätet lite längre bort.
Han sa massa dumma saker, typ, jävla skitungar och sånt.
vi blev typ asrädda allihopa så vi sprang därifrån längst bak i tåget, och han bara skrattade elakt när vi gick!
Alla frågade vad som hände för vi typ skrek xD Haha :P
Vi var asrädda och jag o dom andra bara darrade :S
Usch, det var hur läskigt som helst.
Han hade värsta jacket i pannan, men det var lixom ihopsytt eller vad man ska säga.
Men sen när vi skulle av, frågade vi (asså tjejerna som satt där) om han var kvar och så.
Men då låg han och sov. eller han typ däckade ihop =S
Några knackade på rutan men han vakna inte.
Usch, det var jätteläskigt!!!

Men nu har jag iaf vart på piano.
Det gick jättebra och det var faktiskt ganska roligt.
Nu är min farmor här också :D
Men nu ska jag börja se Andra Avenyn :)

ha det bäääst!!!!

1 kommentar:

Sofia sa...

Haha, tackar :D
Kentlåtar är knepet, tar en textrad ur låten jag lyssnar på.