onsdag 8 april 2009

Braiga låten =)

Hej allihopa =)

Nu ska jag visa er en skitbra låt =)
Jag hörde den slutet i Andra Avenyn.
Så jag tittade i eftertexterna och det var skitmånga låtar.
Så jag testade några på Spotify och youtube.
Men det var inte dom.
Jag satt typ i nån timme och letade.
Sen hittade jag den. Haha, jag blev glad :D
Den är jättefin. Eller hur.
Lyssna på den, ni kommer inte ångra er.!



Damien Rice - 9 Crimes

Is that alright?yeah.
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?yeah.
If you don't shoot it how am I supposed to hold it
Is that alright?yeah.
Give my gun away when it's loaded
Is that alright?yeah
With you...

Videon är såå sorglig..!

Den fastnar på huvudet. (det kanske inte är sååå bra att lyssna på den då!)

ha det bääst!!!

2 kommentarer:

Erika sa...

sv. Tack, din med :)

FRIDA sa...

sv; Haha, ja klart jag svarar på alla kommentarer :D
Tack desamma! :)