tisdag 7 april 2009

Från en aktiv- Agnes

Hej hej.

Ja, det har vart en tråkig bloggdag idag.
Urtråkiga inlägg -.-
Men jag har lixom inte haft nått att blogga om.
Men man behöver inte skriva intressanta inlägg hela tiden.!?
Haha :P
Aja, men idag var jag som sagt med 2 kompisar och det var kul!
Efter det kom jag hem och åt.
Sen hade jag inget att göra, så jag tog en joggingrunda :P
Min mamma cyklade med mej, fast jag jogagde dåra :D
Sen när jag kom hem gjorde jag lite andra saker och sen duschade jag. =)
Men på vägen såg jag o mamma en massa får.
En kom faktiskt skitnära, och den var jättesöt.
Jag önskar att jag hade med mej kameran.
Ska försöka fota dom nån gång =)
Det här blir nog kvällens sista inlägg.
Ha en bra kväll =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka var du med ??
Kramar Flizan

Rebecca (: sa...

Svar: tack så mycket!