söndag 26 april 2009

Ha en trevlig kväll :D

Hej hopp :D

Nu har jag precis vart med mina grannar. Vi hoppade (ofc) studsmatta :P
Men dom gick hem för typ 8 minuter sen och då hoppade jag själv ett tag.
Asså guud vad det är roligt att hoppa studsmatta!!
Imorrn är det då skola.
Helt okej känns det faktiskt. Det är roligt nu när det är vår.
Allt blir lixom roligare och man tänker typ positivare tycker jag XD Haha :P
Men eller hur.!?
Btw, imorrn ska jag fråga Berit (asså min fröken) om jag får ledigt på torsdag får då ska jag åka till mitt landställe!
Då ska vi göra en stor brasa.. Åhh, det är såå mysigt på mitt landställe.
Gud vad jag längtar!!!
Sen på fredag är ju alla lediga.
Tänk, om jag får ledigt på torsdag så är jag ledig i 4 dagar :'D

Min brorsa är fortfarande på Grönan :D

men nu är det snart dags att se "Wipeout" på femman.
Asså jag o pappa kissar nästan på oss för vi skrattar så jäkla mycket asså.
Felix Herngren är ju såå skön :P
Hahahahaha xP
Brukar ni se det? Visst är det bra!?
Men nu börjar det, oj, nu blev det stressigt.
Men om ni inte ser det, titta då på söndagar kl. 20.00 på femman.
Jag blev väldigt sugen på glass nu också.
Tror att jag ska äta glass också! :D



Det här har varit en jättebra bloggdag också tycker jag!
Men nu får ni ha en trevlig kväll, så hörs vi imorrn!

ha det bäääst!!!!

1 kommentar:

Anna sa...

Eller hur jag tycker också att han är asskön