måndag 27 april 2009

Min dag.

Hej hej :D

Jag har nyss kommit hem från skolan.
Men nu ska jag berätta vad jag har gjort idag.
Första lektionen var att "planera" veckan.
Sen delade vi ut typ ansvarsområden.
Sen var det rast. Ja gungade typ bara.
Sen när det ringde in, hade vi matte. Men jag var tvungen att rätta. :(
Sen efter det, hade vi klassråd.
Sen var det lunch. Det var tjockpannkaka och typ kebabgryta. Jag åt båda xD
Sen var det rast. Då spelade jag fotboll och pricken.
Sen efter rasten var det musik.
Sen var det en kortkortkortrast. xD
Fast då var jag inne.
Sen hade vi bild. Det var ganska roligt.
Vi gjorde typ som nån slags tavla med tandpetare xS
Haha ;)
Sen slutade vi.
Men precis när jag skulle gå utanför dörren, kom våran fröken och sa att vi måste städa upp på diskbänken. Vissa andra hade inte gjort det, och bara skyndat sej hem :(
Så då fick jag och några andra stanna kvar ännu längre och städa efter andra :(
Men sen, äntligen, fick jag gå hem!

Haha, titta vad mycket "sen" jag skrivit.

Idag är det handboll och löpträning! :D
Men nu ska jag äta mellis.

ha det bäääst!!!!

Inga kommentarer: