onsdag 29 april 2009

Ny design :'D

Hej hej :D
Som ni nog har märkt har jag en ny design.
Visst blev den bra?
Seriöst, jag tycker det är absolut den bästa design jag har haft!
Det känns också mycket roligare att blogga om man har en fin design :D
Men det var min pappa som visade hur man kunde få coola effekter och så.
Så utan honom skulle jag aldrig klara det.
Så.. TACK PAPPA!!!
Fast det var ju jag som bestämde hur det skulle se ut :)
Och om ni undrar så är jag inte så duktig på det där med photoshop och sånt.!
Fast lite kan jag ju :D
Nu skulle jag bli jättesuperduperglad om ni kommenterade vad ni tyckte.
Och jag tål kritik!
Fast inga dumma saker, men asså bara nått som jag kan lära mej av!

Nä, nu måste jag duscha, och packa och så.
Så det här blir sista inlägget på 4 dagar. Eller tills på söndag elr måndag, om jag inte kan blogga imorrn.
Men om jag inte bloggar imorrn så ha en trevlig Valborg.

ha det bäääst!!!!!

Inga kommentarer: