tisdag 14 april 2009

Piano =)

Hej hej :D

Nu ska jag snart dra iväg på piano.. Om 10 minuter.
Det kommer nog gå bra hoppas jag. Hoppas jag bara inte får en för svår läxa!
Haha :P

Men i skolan idag, var det en helt okej skoldag. Vanlig.. Fast vi hade matte som sista lektion och det var roligt.!

Efter pianot ska jag gå hem och öva på den nya läxan, sedan se Andra Avenyn eller göra läxor..!
Hmm.. Asså jag vill se andra avenyn men då måste jag göra läxorna efter.. =/
Men vi får se..!

En annan sak som jag måste berätta!
Asså jag glömmer ALLTID ettiketterna på varje inlägg typ =(
Inte bra, inte bra.! Ska försöka komma ihåg det varje gång. Så om ni undrar varför jag har såå lite ettiketter!

Oj, oj, nu måste jag dra xD
Haha.
Vilket onödigt inlägg det här var. Långt och onödigt XD
Hahahaha :P
(vad ska jag ta för ettiket på det här inlägget.? onödiga inlägg kanske xD Nej, det får bli "mina funderingar!)

ha det bäääst!!!!

3 kommentarer:

Mathilda sa...

svar; Den är jätterolig! ;) Var tvungen att lägga upp den xP

Agnes blogg sa...

Haha, jag vet ;)
Den är faktiskt bra :D

Anonym sa...

Kan du läsa mitt näst sista inlägg på min blogg idag jar lite frågor du kan svara på.
Det handlar om megapixlar