tisdag 28 juli 2009

Harry potter och twilight :D

Hej, jag har inte bloggat men jag har inte haft någon lust..
Men idag har jag joggat, duschat, läst, hoppat studsmatta, sett film, räknat mina pengar.. Mmm..
Ja nu är jag vid pc:n och jag orkar inte lägga upp bilder nu. Men nån gång (snart tror jag), ska jag lägga upp bilder från stormen på mitt landställe! :D
Om ni undrar vad jag läser så läser jag andra boken ur Twilightserien, när jag hör din röst. Den är bra!
Men jag längtar tills andra filmen kommer ut i typ november. förresten så har jag sett Harry potter och halvblodsprinsen på bio med elise <3 :)
Den var bra. Fast den första är ändå bäst. Den vises sten! :D
Jag har sett den kanske 7 gånger, på riktigt. xD
Eller hemlighetens kammare kanske ändå är lite bättre! Fast den har jag inte sett lika många gånger.. Men ändå många. Jag har läst vises sten, hemligheternas kammare, fången från Azkaban och höll på att läsa den flammande bägaren men då var det inge roligt längre så jag har slutat läsa den. Fast nu fick jag lust med det xD
Men ska gå nu..

ha det bäääääst!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anna sa...

Nu e jag hemma hos Gina's farmor....