fredag 31 juli 2009

Hej hej :)

Hej nu är jag hemma. Fast det har jag varit ett tag. Det var så himla roligt!
Nu ska jag typ snart sova.. Asså om några dagar kanske jag får träffa en kompis som flyttade till Norge när vi slutade 3:an och nu börjar jag i 6:an. Så himla länge. Asså gud vad jag saknat henne! :)
Förresten om du och Anna läser det här (kanske), så fick jag ditt vykort idag Gina :D <3
Tack :) <3
Hoppas jag kan träffa er Anna och Gina <3 :D
Men just nu längtar jag lite till skolan, för då träffar man kompisar varje dag :O Värsta lyxigt ju.. Eftersom nu är typ alla bortresta så jag är ensam varje dag..
Och det är ju spännande att börja i en ny skola också.. Och det är ju ändå ganska roliga lektioner ibland också.
Men nu ska jag göra i ordning mej och sen sova.
Godnatt och sovgott.
Btw, jag har ställt in så att jag måste godkänna era kommentarer innan de publiceras, för jag vill veta bara. Men fortsätt kommentera som vanligt! :D

ha det bääääääst!!!!!!!!!

Inga kommentarer: