torsdag 19 november 2009

091019


Bilden har ingenting med inlägget, men det är bättre än ett bildlöst inlägg.
Dessutom gillar jag bilden mycket!

Hej hej :)

Idag har jag varit i skolan! Det var roligt faktiskt! :D
Igårkväll somnade jag typ halv 2, kvart över ett..
Matteprovet gick jättebra faktiskt! Kunde allt utom sista talet som det var typ bara 3-4 som klarade det, om ens det.. Jag har nyss gjort lite franska.
imorgon har jag bara 2 lektioner! För att först har jag sovmorgon till 09.15. Sen har jag läsning som tar 20 minuter typ, och sen so och sen lunch och sen slutar jag! :D Jag skulle egentligen ha engelska, men Maria ska vara på gymnasiemässa med min brorsas klass. Min brorsa har henne som mentor :D
Aja, nu ska jag läsa andra bloggar!

btw så hittade jag 360 spänn när jag städade igår ;)

ha det bääääääst!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: