lördag 28 november 2009

Bloggpaus!

Hej hej!

Jag vet att jag har uppdaterat dåligt de senaste dagarna, men jag har inte haft lust eller tid.
Så jag ska ta en bloggpaus!
Alltså jag kommer spara allt på bloggen, men jag kommer inte blogga.
Jag vet inte när jag kommer tillbaks, kanske om nån vecka, kanske om nån dag.. Jag kommer säkert få lust att blogga snart igen, men tills dess så får ni läsa i arkiven! :D
Hoppas att ni ändå tittar in då och då, ifall jag har gjort nått inlägg!
Jag vill inte förlora mina läsare, även fast ni är jättenågra ^^

Men här är bara lite snabb info, vad som hänt de senaste dagarna!
Jag har börjat
i profil idrott istället för est, så nu har jag idrott 4 ggr i veckan! :D
Och idag har jag köpt nya skor, klippt mej, och köpte lite andra grejjer!

Men iaf, det kan hända att jag kommer tillbaks imorrn eller gör inlägg bara ibland.
Men jag kommer börja blogga som vanligt sen!

Ha det jättebra så länge!!! :D

1 kommentar:

Mormor sa...

Kommer att sakna dina inlägg!!!!
Kramar från oss