onsdag 18 november 2009

Imorgon ska jag till skolan! :D

Japp, imorgon ska jag till skolan!
Det ska bli kul faktiskt! Fast jag hostar såå himla mycket, det kommer bli typ pinsamt på lektionerna, för det är typ helt tyst! Och när jag ska prata.. :(
Men aja, hoppas det går bra. Fast lite typiskt att jag kommer till veckans längsta dag. 10 i 3 :P
Juste, idag fick jag också reda på att vi har matteprov imorgon, vilket inte alls känns bra, för jag har ju typ inte gjort nånting, eller asså dom har säkert gått igenom en massa extragrejjer på tavlan.. Men då har ju inte jag varit med!
Oj, gud vad långt jag har skrivit!

Nu ska jag nog plugga matte faktiskt, igen..
Men ikväll måste jag lägga mej i tid, har lagt mej runt elva de senaste dagarna..
Klockan 8 är det Bonde söker fru! Brukar ni se det? :D


Ha det bäst! :D ♥

2 kommentarer:

Miia sa...

tack så mycket :D

Farmor sa...

Lycka till på matteprovet!
Kul att du är på gång igen.