tisdag 17 november 2009

Parisbilder del 3 ♥


Här är jag i Metron på väg till Eifeltornet :D

Cool bild, eller hur..!?

Andra våningen.

Andra våningen igen

Högst upp tror jag. Asså jag fattar inte, men jag hade typ inga bra bilder från högst upp.!? Fattar verkligen inte! Men det var jättemolnigt!!!!! Ibland när man var högst uppe så var det helt vitt ibland, och vi såg inte så långt för det var inte såå bra väder.. Men det var skitkul iaf :D

Här var typ en karta från högst upp, så såhär ser det typ ut högst upp, fast jag tycker det är högre i verkligheten!

Det finns affärer där mm, och till och med toaletter xD

Efter Eifeltornet åt jag och mamma lunch på ett café :D

Triumfbågen :) ♥


Triumfbågen :D ♥

Den okända soldatens grav. Elden brinner hela tiden tror jag..? Men den var fin iaf!

Vi gick typ 5o0 trappor upp och ner för Triumfbågen!

Men det är det värt, för att det är skitfin utsikt! Nästan finare än Eifeltornet, för att då ser man ju Eifeltornet.
Som pappa sa: När man är i Eifeltornet så ser man ju inte Eifeltornet i utsikten, vilket man vill! Det stämmer tycker jag, därför var det jättekul i Triumfbågen.

Senare på kvällen den dagen åt jag och mamma på en fin restaurang! Men dom bilderna kommer i nästa del! Den här dagen var den roligaste av de alla! Fast alla dagar vi jätteroliga!! ^^

Snälla, jag har hållt på med det här i över en halvtimme! Så snälla kommentera! :D

Ha det bäst! :D ♥

3 kommentarer:

Flisan sa...

snälla kom till skolan imorrn !! lr iaf på torsdag för imorrn kmr vi inte ses :D

BIEBERFEVER - ebba&sofie! sa...

sv; åh tack! :D
allt bra med dig ? :)
fina bilder!

BIEBERFEVER - ebba&sofie! sa...

åtta dagar? oj :o hoppas du mår bättre snart då :)