söndag 15 november 2009

Uppdatering..

Hej hej.
Jag har inte bloggat på flera dagar, jag vet..

Men iaf, jag är fortfarande sjuk... Asså tex igår kväll hade jag 38,3 i feber..
Häromdan hade jag 39 och 38,8 fast det var några dagar sen.
Och så hostar jag hela tiden :(
Idag hade jag 38,2 på dagen, men nu för typ 1 eller 2 timmar sen, hade jag bara 37,5
Så om jag är feberfri hela dan imorrn, så kan jag gå på tisdag!
Asså jag vill inte vara hemma mer!!!!
jag har haft feber i en vecka nu. Min brorsa hade feber i 10 dagar, så han gick till doktorn men han hade inte svininfluensan, så då borde inte jag heller ha det.
Jag har inte varit utanför dörren i över en vecka.. :(

Hoppas ni har det bra iaf :D ♥

1 kommentar:

Rebecca <3 sa...

heej :D

Ska vi försöka kommentera varann ?
Det blir mycket roigare ;)