fredag 8 januari 2010

100108

Godmorgon :)
Igår var jag lite dålig, och hade huvudvärk, och det, men nu är jag typ frisk, så när jag vaknade vågade jag typ inte resa mej upp, för det är då jag känner om jag är snurrig, men jag var inte det, så jag blev jättepigg :D
Kanske också för att jag somnade vid 10 :)
Men idag kommer ju Elise (det är därför jag inte vill bli sjuk), hon kommer på eftermiddagen :) ♥
Sen börjar Let´s dance ikväll också :P
Och idag har jag sovmorgon till kvart över nio, hoppas jag, jag är inte helt säker, men Anna tror det, och jag har också för mej det.
Oj, vad mycket text det blev.. hoppas ni orkat läsa =)


En bättre bild på det jag köpte, för några dagar sen.

T-shirt 149 kr
Linnet (asså jag har ett linne under) 79 kr

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja i dag kommer jag((:<3
/Elise

Anonym sa...

Hörru härmis du har likadan tröja som jag ! :)