fredag 1 januari 2010

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm, typ.. åkte till Paris xD Men man gör ju en massa saker..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga speciella tror jag..
5. Vilka länder besökte du? Finland och Frankrike
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, och presenter m.m
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Många saker har gjort mej glad!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet inte, jag är nästan alltid glad :D
18. Hur tillbringar du julen? Med halva släkten, hos farmor :)
21. Bästa boken du läste i år? Typ alla twilightböcker, även fast det blev lite segt att läsa alla..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Typ allt jag önskade mej!
25. Något du önskade dig men inte fick? Inget särskilt tror jag..?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var på mitt landställe, med familjen, Elise, mormor och morfar, och några andra :D

1 kommentar:

Christoffer sa...

Hej ! kan du inte ha frågestund? Snälla ?