lördag 2 januari 2010

Grattis bloggen!


Idag fyller min blogg 1 år!!!!! :D
Grattis bloggen!

På ett år har jag gjort.. 837 inlägg och fått...
444 kommentarer! :O
Jag har klickat på varje månad (alltså 12) och räknat alla kommentarer och det tog typ 40 minuter.. :O Men asså jag blev skitchockad, jag hade aldrig trott att jag hade 444 kommentarer! Tack alla som kommenterar! :D
Jag hade helt seriöst räknat med max 100, och inte alls 444.. Men jag blev såklart jätteglad! Och om ni inte tror mej, så varsågod att räkna själva! Det kommer ta ca 40-50 minuter xD
Och bara för att ni kommenterar så bra, så ska jag börja blogga mera :D

3 kommentarer:

Becca sa...

jag kommenterar din så du får kommentera min mer ! :D <3

Anonym sa...

Åå 1 år, grattis!:D<33

Christoffer sa...

Juli 09 var du sämst på att uppdatera :) (inget illa menat)