onsdag 20 januari 2010

Onsdag.

Hej hej :D

Idag efter skolan, så åkte jag o mamma till optikern. Där undersökte de mina ögon, och det tog typ en timme.. Sen så satte hon i linserna som jag ska ha.. Det var jätteobehagligt när hon lixom satte in dom, det kändes väldigt mycket! Men jag såg skitbra i dom! :D
Det var jätteroligt! (att se alltså :P) Mm, så då hade jag i dom i nån halvtimme, och sen tog hon ut dom, och det var också obehagligt.. Sen har jag köpt typ glasögon också.. Ehm.. eller bara bågarna då, men dom har jag inte hemma, de kommer om typ 2 veckor.!? Aja, det var väl hyfsade..
men på måndag ska jag dit igen, och lära mej hur man sätter i och tar av linserna..
Men optikern var iaf jättesnäll! :)
Asså det är så himla skönt att ha linser, eftersom man ser så himla bra! Såg typ allt! det är ju typ som en annan värld..!? xD
Kommer se i skolan iaf!

imorrn ska jag vara i skolan i typ 9 timmar. Först vanlig skolan, och sen öppet hus på kvällen. Då ska jag redovisa inför typ 100 människor (tillsammans med 3 andra då, men ändå), idag när vi redovisade för klassen, så började jag skratta, såklart.. Förut när jag redovisade med Felicia, så läste jag typ fel, och fille börja skratta så mycket, så jag kunde inte läsa, jag bara skrattade..
Men på fredag är jag ledig för det! :D
Men asså shit vad mycket text!

Här är dagens ;)


1 kommentar:

Mormor sa...

Hur mycket kläder har du?