tisdag 9 februari 2010

100109

Hej hej :)
Tänkte bara skriva ett litet inlägg innan jag ska gå och fixa lite grejjor xD
Som tex plocka upp på mitt rum, lite läxor, fixa lite andra saker..
Men iaf.. Som ni märker skriver jag inte alls mycket om skolan.. Asså vilka lektioner och så.. Men lixom, jag har jag ju redan upplevt det, eller vad man ska säga!? Och jag orkar inte berätta allt igen.. och det är väl inte så intressant för er..!?
Fast det är kul i skolan!!! Fast Julia D är borta, det är skittomt.. :(
Men iaf.. imorgon är det en skitbra dag! Onsdag. Då har vi mentortid och sen idrott i typ 90 minuter! För jag går i idrottsklass :) Sen har vi matte och no.. Men aja, nog om det!
Efter skolan gick jag, Julia H, Mathilda, Felicia och Anna och typ fikade xD


Dagens ;) Det är Adrians tröjja xD asså min brorsas...

Ha det bäst!!! ♥

Inga kommentarer: