lördag 13 februari 2010

100213

Hej hej :)
Igår var jag med linnéa i 6 timmar xD Haha, men det var kul!
Sen var jag väldigt trött.. SÅ jag orkade inte blogga..
Förresten så fick jag lite feber på torsdagskvällen, men det var nog bara för att jag hade tagit sprutan!
Inatt drömde jag en massa drömmar! En var att farmor hade 21 våningar, och då skulle jag och en annan (kommer inte ihåg vem), gå ner alla 21 våningar, ingen hade varit där nere förut. Inte farmor heller, och hon sa att det kunde finnas döda ormar och sånt! Och det var skitmörkt, men inte riktigt kolsvart.. Första gången vågade vi bara gå nio våningar, men andra gången gick vi alla.. Det var ganska läskigt.
Sen drömde jag att några på mitt landställe bara gick och lämnade en hund, och sa att vi skulle passa den till juni..
Och så drömde jag att de var några som satt ut kameror på hela skolan, precis överallt.. Och så sa de att de kan ta med vad som helst i ett program!
Och så drömde jag att jag och typ 4 adra skulle spela en teater, och vi var på nått skumt ställe när vi skulle öva..!?
Asså jag fattar inte heller hur jag kunde komma ihåg allt..!? xD


Godmorgon, förresten xD

Inga kommentarer: