fredag 26 februari 2010

mina dagar :)


Bilden har verkligen inte ett skit med texten att göra :P

Asså gud, satt inte vid datan på hela dan igår..
Det har hänt rätt mycket..
Igår morse berättade våran mentor Jocke, att han inte skulle vara våran mentor längre..
Och då blev alla skitledsna!
Efter det hade vi gympa, och efter det SO.. Då pratade vi mycket mer om det, och alla grät!
Asså alla! Verkligen alla, utom 3 tjejer xD
Men alla killar grät! Och de fick inte bara en lite tår, utan dom grät verkligen!!!
Jag hade typ aldrig sett killarna gråta nästan nån gång, och nu satt alla och grät på samma gång!!!
Så där satt vi i en timme och grät alla i klassen! Sen på matten grät alla också, eller då slutade dom flesta, men alla var fortfarande jätteledsna!
Sen på bilden gjorde vi en massa lappar och lämnade in till rektorn!
Efter skolan hade jag handbollsmatch, vi vann med 11-10, och jag gjorde ett mål.. Sen hade jag träning. Sen kom jag hem rätt sent, åt, såg os och gick och la mej!
Och imorse så dissikerade jag en fisk, och sen på so:n, kom rektorn och pratade och då grät vissa.. Fast bara 2 tjejer och 3 killar.. (inte jag..)..
Fast igår var det så att Jocke skulle bara ha oss i svenska, men sen hade de varit på en massa möten, så nu kommer han ha kvar oss i alla ämnen (utom läsning), fast han fortfarande inte är våran mentor, så det är ju bra iaf! :)
Sen åt vi lunch, och gick hem, och nu sitter jag här och ska snart åka och köpa nya skor och jeans (förhoppningsvis!) xD
SHIT, vad mycket text! hoppas ni orkat läsa allt xD
Men jocke är, och kommer alltid vara den bästa läraren!

3 kommentarer:

Anna sa...

håller med fullständigt

jonny winberg sa...

det var ett långt inlägg ja

Christoffer sa...

Han är rätt bra !