tisdag 20 april 2010

100420 ♡


Godmorgon :)
varför sitter jag egentligen här..? Ska ju göra mej i ordning för skolan..!?
Aja, just nu är jag sur över en grejj, som jag varit ganska länge.. fattar inte hur mamma och pappa tänker..! :(
Men iaf, slutar halv 12 idag, och sen ska jag typ hem eller vara med nån, och sen ska jag hinna fixa naglarna också..
Men nu ska jag berätta en skum dröm jag hade inatt, den var skithemsk!
För det snöade jättemycket, asså dubbelt så mycket som det gjorde förut, så då hade massa rådjur fastnat under snön, det vara bara deras horn (jag vet att rådjur inte har horn, eller vissa har det, men det här var en dröm, okej..!?), som stog upp och deras ansikte. man såg att ögonen blinka, och då visste man att dom levde, och dom stog där i flera dagar och dog långsamt, man fick inte hjälpa till och ta bort snön, för då spreds nån sjukdom.. Det var jättehemskt att se dom stå där och typ då långsamt och inte kunna röra sej.. det stog en på trädgården, och usch.. så hemskt! :(

på tal om rådjur, så såg jag ett rådjurshuvud ligga på vägen en gång.. usch, har bild på det.. vill ni se?

Shit, vad mycket text, hoppas nån orkat läsa allt! (:

1 kommentar:

Anonym sa...

aaaaaaaaaaaaaaaa