torsdag 29 april 2010

Knaas väder!


Det har snöat jättemycket!!! :OO
Haha, skojja..! (men vi har en snöhög kvar på vår gröna gräsmatta.

Jag var och cykla och köpte lite grejjor, och det var så jävla skönt ute! Varmt i luften, fåglarna kvittrade och allt! typ 16 grader.

Sen skulle jag duscha, och när jag gick ner, så sa pappa att det åskade, så jag gick ut i t-shirt och foppatofflor, och satte mej på altanen och lyssna på åskan (som var flera km bort), men pappa såg blixtrar.. det var inte ett dugg kallt att sitta där i foppatofflor och t-shirt. (och tunna pyjamasbyxor). väldigt skönt.
Men sen börja pappa skotta bort snön (asså det är bara lite)..
haha, weird väder! vi står och skottar snö, i t-shirt medans det åskar.. :P haahah (a)


Iaf, väldigt skönt med sommar, (vår, då..), men imorrn åker vi till norrland (typ), och det var 4 grader där, nu på kvällen.. hmm.. kallt..! :(

Nu ska jag strax se bellatyra show, och käka krossad chokladglass. Myys!
Ha det bra! :D ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Benny och jerrys eller ?? XD