fredag 23 april 2010

Städa..


rosa nagellack från elise! :D ♡

Hej hej (:
Skolan var kul, rätt så iaf.. eller iaf att träffa folk.
Men fille, nu har du LOVAT att byta till grupp 2! kom igen! det blir flum! :P
men iaf, nu ska jag städa, asså shit, har skitstökigt rum, vet inte om jag vågar visa hur mitt rum nu.. (a) men iaf, det e najjs, för jag e ensam så kan lyssna på skithög musik! (: det kan jag ju annars också, men jag gillar inte det..

(såklart fastna jag vid datan, men nu ska jag städa!) asså jag skrev själva inlägget för typ 30 minuter sen.. men nu ska jag städa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ditt hår ser fett stort ut !!
Såg det nu !!!! XD

Anonym sa...

Zum zum zum, are flowers here, zum zum zum, are honeys there, bumble bees, bumble bees, we are little bumble bees !!!
Vet inte, asso grupp 2 suger, byt till grupp ett så blir det flum flum flum !! ♥