måndag 14 juni 2010

14e Juni 2010

Hej hej :)
Asså jag har verkligen inte haft tid till att blogga alls! För imorse åkte jag, julia, julia och fille till handen. Köpte inget.. tänkte köpa solglasögon. Dom var tuffa!
Sen åkte alla hem till mej, och såg decent 2.. höhö, stackars julia och julia satt och var skitskrämda! hahaha, fast jag försökte säga nått kul när ett monster kom och typ åt upp dom.. haha, jag lyckades ;)
Sen åkte fille och julla h, hem, och jag och julla gick till parken.
Sen åkte jag och mamma in till stan, och gick runt i stan, och sen titta vi på Eric grönwall, och Darin :D (och Kalle, han som kom 2:a i Idol var också där)
Dom typ sjöng.. höhö, vad skulle dom annars göra..?
Men Darin är kuuung, jämfört med Eric! Men min mobil dog ju såklart i början, och ingen kamera hade jag.. :(


En jätterolig dag iaf!
Men har ju inte hunnit uppdatera så mycket... men så blir det ibland.. Nu ska jag börja göra i ordning mej, för natten :P Godnatt ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vet !!
darin äger erik så jävla hårt !! ;)