fredag 18 juni 2010

Ändrat bloggen

Som ni säkert märkt har jag typ bytt design på bloggen några gånger, nu på senaste tiden. Men det är för att blogspot har fått nya "mallar, och designer". Så när jag bara skulle prova en så fick jag inte tillbaks min gamla.. men nu har jag en helt vit, kanske tråkigt, men jag tycker det är snyggt!
Jag tror jag ska upp inatt.. så jag ska typ börja gå och lägga mej.. och sen har jag match imorrn :)
kommer vara helt slutkörd, imorrn, så jag ser typ framemot att sova imorrn kväll, fast jag inte är trött nu.. höhö.. men men, har ju sommarlov, så det spelar ingen roll om jag är lite trött en eller 2 dagar.
Men nu ska jag ner och äta nått.
Hejdå, och kanske godnatt om det här blir sista inlägget. Annars hörs vi när vi hörs.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, äta nåt??, en liten kvällsmacka !! :P