söndag 13 juni 2010

gamla kompisar! :D

Hej hej :)
Vet ni vad jag ska göra på fredag..?
Träffa mina gamla vänner! Som man kände i typ 1:an, 2:an :D såg dom på facebook, och sen började vi chatta, och på fredag träffas vi! :D hoppas alla kan. Ella och kelly kan iaf! :D
Hoppas sara, johanna och gabriella också kan!
Det var sara jag träffa senast, och det var ett tag sen. Men alla dom andra har hållt kontakten, så dom är ju bra kompisar! :D Men kul ska det blii!

Nu funderar jag på om jag ska lägga mej i ett varmt bubbelbaad! :D Och det ska jag göra. fett sköönt!
Imorrn ska jag, fille, julla h och mathilda åka och shoppa! haha ,
Jag mobbar julla h, via mobilen! visst är jag snel! (HAHA)
hahaha, nä jag mobbar inte henne..! Som jag sa.. Ingen donken utan Julia! 8D vi har torr humor som hon sa.. och det stämmer faktiskt ;)

3 kommentarer:

Julia H :DD sa...

HAHA! ankan Rune och jag har tänkt och undrar om du och din make vill komma över på parmiddag nån dag? AHHAHAHA! Jag trodde jag skulle dööö när jag läste det! 8DD

Agnes blogg sa...

Oh, SHIIT, hoppas du inte dog..!

Anonym sa...

den var tråkig agnes !!
haha, torr humor har ju du fårr från mej och julla d ;)