tisdag 22 juni 2010

borta...

Hej hej :)
Asså förlåt att ni inte fått veta det här tidigare, men imorrn åker jag till mitt landställe!
Så jäkla härligt! men ni vet.. ingen internet där..
och ingen bloggning=ingen uppdatering! så jag ska radera hela min blogg.. :(







Hahaha, skojjaa!
klart jag inte ska.. Men kommer inte blogga på en vecka och nån dag, kanske.. Men jag ska fota massor!
Och på söndag fyller jag år! Så ni måste säga grattis på blogg och facebook :D haha, skojja, ni måste inte.. :P

Men jag bloggar mer imorrn bitti! :DD

Godnatt :D

4 kommentarer:

linnéas blogg sa...

Grattis Agnes <3

Anonym sa...

linnea hon mena inte NU ! :P
haha, tokiga linnea ;)
men hare gött där agnes :)

Anonym sa...

Grattis din pösmunk ! :P♥

Anonym sa...

Grattis agnes! Hoppas du f[r en bra f;delsedag utan mig :) :nskar jag kunde varit med /adrian