fredag 11 juni 2010

Sommarloooov


naglarna jag hade idag. Ni kan få en bättre bild sen!

Hej hej :)
Idag har det varit en lång dag.. gjort rätt mycket..
Men iaf, imorse vaknade jag halv 7, och fixade i ordning mej, för avslutningen.
Vi var i aulan och sen i klassrummet.
Sen åkte jag hem, och hjälpte till med att baka tårta, och sen till adrians avslutning. Han går ju ut 9:an.
Vi var i kyrkan då. Han fick skiiitbra betyg! 100 spänn för varje MVG, av farmor.. och det blev dyrt ska jag säga! jag fick 100 spänn jag också :D
Sen åt hela familjen på kinarestaurang.
Sen åkte vi hem, och sen kom farmor, och vi åt tårta :)
Nu har hon åkt hem, och jag är skiitaseg.. och ikväll ska vi äta lasagne! skitbra dag iaf!
Förresten har jag ju sommarlov.. men har lixom inte fattat det än.. men jag antar att det är.. skönt..(?) men det har ju regnat hela dagen..

Inga kommentarer: