onsdag 30 juni 2010

UPPDATERING!!! 8DD

haha, hej hej :D
Har varit utan internet sen i onsdags, alltså en vecka sen..
Men jag har det skiiitbra! Badat jättemycket, sent på kvällarna, (och dagarna dårå), och varit ute, vart med kompisar, och just nu är jag hos Elise och vi ska på stan nu.
Sen ska vi gå på premiären på Eclipse ikväll på bio :DD
Fick det i present av henne! :D ♥
Det har varit midsommar också, och vi har haft midsommarkransar, och dansat runt midsommarstången :DD och haft lekar, ätit god mat, jordgubbar, m.m!
Mamma och pappa åkte hem i förrgår, så jag är här med elise, och mormor och morfar, och ikväll ska jag och elise sova ensamma i stugan.. :S hahaha, läskigt..! men kul :D
Men nu ska jag gå, uppdaterar mer när jag kommer hem på fredag, eller lördag.. Hejdå ♥♥♥

Inga kommentarer: