söndag 13 juni 2010

Varit och badat! :D



Hej hej :)
Varför jag inte uppdaterat nu på dan är för att jag varit och badat.
Imorse fick jag lite smått panik, när ingen kunde göra nått, men sen tjata jag på fille, och hon ville!! :D
Och sen när jag skulle cykla mot henne, sa hon att vi skulle bada, så jag åkte hem och hämta badgrejjor. när jag sprang runt och packa sa dom att tåget gick om 10 minuter, så jag fick skynda mej, och cykla skitsnabbt, och jag hann, och precis när jag kom in i tåget stängdes dörrarna! alltså några sekunder.. Det var jag, fille, mathilda och jossan (filles lillasyster). Vi skulle springa och hoppa i utan att känna på vattnet.. men vi råkade känna lite, på fötterna. Men sen sprang vi, och hoppa. skitkallt! Men mathilda den badkrukan hoppade i efter typ 5 minuter.
Men det blev varmare och varmare, det var rätt skönt ett tag! jag sprang och hoppa i flera gånger!
Sen när vi badat klart bytte vi om, och gick till lekparken :P Men sen började de regna, så vi gick till stationen. vi fick vänta typ en kvart..
Sen cyklade jag hem i spöregn! myysigt.
Nu sitter jag i adrians varma och sköna tjocktröja, och torra mysbyxor och tofflor! Fett najjs! :D
Ska ladda upp en video från idag snart! :D

Inga kommentarer: