tisdag 27 juli 2010

14 bilder


suddig bild...

killarna nördade sej... haha, men nej, dom är inte så nördiga..

haha, en kväll när jag o elise skulle ner och hämta adrian, så såg vi 13 paddor, och en ödla på vägen.. haha :D


haha, en skiiitstor spindel! och eric la en bok över den.. och sen efter typ 5 minuter titta vi under boken, och då var den borta.. :S jag och eric satt och trodde att den var på oss, typ, hela tiden.. :P haha


medan killarna höll på o spela tråkspel, satt jag o elise och roa oss, själva (a)
typ som att vi spelar upp teater, om alla prinsessor, för dom, och dom bryr sej såhääääär, mycket! typ rapunzel, snövit, törnrosa, (hennes lillasyster fick hjälpa oss) HAHA, typ dog av garv den kvällen!


Också skiitsöt hund!

en kväll gick jag själv (haha) till havet, och satt där fett länge..


typ världens finaste och snällaste hund!


Massoooor av bilder från dagarna vi varit här! :D
Har badat skiiitmycket! först hoppar alla i, i havet, och sen springer man till sjön! då är det hur varmt som helst i sjön!
Just nu sitter jag vid min (pappas) mac, men på bert o synnöves internet :P
Igår skulle jag och adrian sova ensamma i stugan.. så vi köpte massa godis, och onyttigheter..
men sen bestämde vi oss att sova här! och det var bra att vi gjorde det, ändå :)
Och dom har internet här! :'D
Så nu är jag inne på fb, spotify, bloggar, och allt!
Kommer nog blogga mer idag! Hoppas jag!
Annars hörs vi när vi hörs, som jag alltid säger!
(alla bilder är tagna med min mobil)

Inga kommentarer: