torsdag 15 juli 2010

badaaaaaat!!

Hej hej :)
Imorse vart allting fett komplicerat, för jag skulle åka och bada med fille, gina och anna. Så jag prata med fille och anna var på facebook, och anna o gina skulle ta buss hemifrån dem, och fille en annan, så vi behövde lixom tajjma (haha, vet att jag stava fel) alla bussar.. och jag trodde fille sa 5 över 1 bussen, och anna och gina ville ta 25 över, så vi satt och krångla, men sen hade fille sagt 25 bussen hela tiden, jag som hade hört fel och krånglat till allt.. haha, men sen fick jag stressa, men hann :P sen löste sej allt och vi åkte och bada! Sista gången vi bada, bada jag hur länge som helst! Först gick gina upp, sen fille, jag och anna låg i jättelänge! Så himla sköönt!
Sen när jag kom hem åkte jag och familjen till en skogsjö, och där badade jag också hur länge som helst! Asså det måste vart över 28 grader, minst! Asså jag ljuger inte!
Och nu är jag hemma, typ helt slut, och när jag bada med dom andra, svalde jag hur mycket som helst, fråga mej inte hur jag lyckas.. :S haha

varför är jag och alma så snygga? :O
haha, gammal!

Nu ska jag göra currynudlar, och se film :D myys!

Inga kommentarer: