torsdag 29 juli 2010

lata syskonen..

Läste aldrig igår .. höhö..
Men idag kanske vi åker till stugan, eller stannar här..
Just nu sitter jag iaf och lyssnar på spotify, facebook, och läser bloggar.. som det vanliga.. haha,
juste, igår skulle jag o adrian se på harry potter, och den var dubbad, och vi kan verkligen inte se dubbade filmer, men vi tänkte att vi skulle se den, för att vi skulle kunna skratta åt dom dåliga rösterna, men ingen orkade flytta datorn från bordet, till stolen, asså typ en halv meter, det var i samma rum, så då satt vi där, typ tysta och sura, och sen sa adrian att om han flytta den, så skulle vi inte spola tillbaks, från början, (det hade gått en minut), och jag ba, aa..
Så sen börja vi titta från en minut, men jag ville spola tillbaks, så tillslut gjorde vi det, men då var båda så sura, så jag gick... haha, är vi lata, eller?

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA, så töntiga !!