onsdag 14 juli 2010

My daaay (a)


Hej hej :)
Sorry för ingen bloggning idag, men men..
Har varit med farmor hela dagen :D
Ställde klockan på kvart över 9, för att för en gångs skull vakna tidigt.. men såklart stängde jag av den, och vakna halv 12.. duktiga jag!
Men sen kom farmor och hämta mej, och vi åkte och bada! asså det var som utomlands, skiitvarmt i vattnet!
sen åkte vi hem till henne, sola lite, jag åt middag där, sen spela vi alfapet, och sen åkte jag hem. Mysig dag! :D
vi åt också citronlakritsglass, så jag ville köpa det när jag kom hem, men fille ville (orka) inte, haha, närå.. men pappa ville (a) men så hade dom inte den.. :'(
nu gör jag typ ingenting.. jo, the life då.. ;) haha


saknar mitt gamla hår, lite.. men det var så slitet.. :S Haha, men titta längst ner, vad ojämnt klippt det ser ut :P haha

5 kommentarer:

Anonym sa...

E de nån annan som vet va "the life" betyder än jag? :P

Agnes blogg sa...

Haha, nää, bara du :) och jag :P

Anonym sa...

jag vet faktiskt !! :)

Agnes blogg sa...

haha, vad äre då? :P
och hur vet du det? :O

Anonym sa...

MM va e de då?