torsdag 29 juli 2010

Mysteriet på Greveholm och kaspar i nudådalen! ♥

Jag vet att det är sommar, men nu ska jag prata om julen (a)
haha, nää, men seriöst.. nuförtiden tittar jag typ inte på julkalendrarna.. dom är så himla dåliga!! :(
Men världens bästa julkalender är lätt, mysteriet på Greveholm och kaspar i nudådalen!
Asså faaan, vad jag älskar dom!
Jag vill verkligen se alla avsnitt igen, men jag ska vänta tills jul, så kan jag ha den som julkalender, ist för dom dåliga, nya! det är därför jag längtar till julen.. haha :P
Men den gjordes året innan jag föddes, så jag har fått sett den efter.


Kaspar i Nudådalen, är den också den bästa julkalendern! Men ingen, verkar ha hört talas om den.. :(
Asså ingen av mina kompisar.. blir ledsen av det! Så nu vet ni vad det är!
Gud älskar den här också! Går typ inte att beskriva!
det här är också den bästa! den är den absolut bästa, med greveholm! Dom 2 är mina favoriter!
Det är så himla mysigt att se dom! Ska se den också, vid jul! haha, så dom 2 ska jag se varje dag! :D

ÅÅÅHH, vad jag älskar låten i början!!!


nu längtar jag nästan till julen.. haha, nää, men om jag skulle längta till julen, skulle det vara för att se om dom! :D

Kääärlek till dom! ♥♥♥

Svara nu! Vilken är eran favoritjulkalender, genom åren? skulle vara jätteroligt att veta!!!

Inga kommentarer: