tisdag 21 september 2010

21 September 2010

Hej hej :)
Skolan var väl helt okej, förutom att jag som inte ens var med på gympan var tvungen att orientera i regnet......
Men svenskalektionerna framöver kommer vara ganska sköna, för vi ska bara sitta i datasalen :)
Och snälla Anna fixa Spotify på mitt usb, så nu har jag deet! :D
Men var typ skiithungrig hela dagen.
Asså jag trodde jag skulle dö när jag kom hem, så först låg jag typ i soffan och kunde inte röra mej, och sen fick jag kämpa och börja laga mat. Haha, det där lät dramatiskt, men typ!
Men nu är jag mätt, och sen ska jag äta middag, så jag överlever nog ;)
haha, shiit vad glupsk jag låter... :/ Men är väl det..


Haha på gympan efter orienteringen fick vi gå ner i "mattrummet".
Vi ville släcka allt men det gick inte, så vi hängde Julias jacka för nånting, och så efter typ 5 minuter blev det plötsligt kolsvart.
Hahaha, men sen stanna jag, Julia o Julia kvar. Haha, det var skitkuul! :D
typ..

Inga kommentarer: