söndag 19 september 2010

Hemma

Hej hej :)
Nu är jag hemma och har nyss ätit.
Vi spelade Monopol. Självklart har Adrian så tur att få Centrum och Norrmalmstorg.
Och självklart har jag så otur som kommer på Centrum med massa hus.
Åkte ut... Sen kommer farmor på Norrmalmstorg med hotell, men hon klarar sej.
Så slår hon och kommer på chans, så får hon ju såklart "gå vidare till Norrmalmstorg"
Haha, så Adrian vann :P
Sen spelade jag och Adrian schack, och han trodde jag var säämst på schack. Men jag var rätt bra. Men i slutet så vann han till sist. Jag har faktiskt spelat schack i globen! (a)
Nu ska jag läsa lite blooggar! :)
Ikväll är det ju valvakan också! Sverigedemokraterna kommer säkert komma in i riksdagen. Vilket jag tycker är helt feel! :S
Ska väl se lite på det, kanske. Är inte så himla insatt av politik. Men allt det pratats om på senaste tiden är om valet! Så lite roligt är det att få veta vem som vinner.

Allt hos farmor är så himla gott! Bara en vanlig macka blir hur god som helst!
Hon har ju varit kock ;)

(förlåt för dålig uppdatering i helgen, men jag var ju inte hemma..)

Inga kommentarer: