lördag 18 september 2010

Hos farmor :D

Hej heej (:
Nu är jag hos farmor och har sovit här inatt.
Vet inte om jag kommer blogga så mycket härifrån..
Men imorse åt jag ägg, bacon och stekt tomat till frukost. Lyx.
Och nyss har jag ätit citronlakritsglass. Skitgott..
Men jag är förkyld, typ.... :S
Det är iaf jätteskönt att vara här! Älskar det!
Hon har piano också :D
Just nu tittar dom på film, och jag sitter och lyssnar på musik.
Linnea fyller år idag också. Grattiis! :D ♥
Ska faktiskt plugga lite tills noprovet på torsdag. Jag fattar typ ingenting om vad dom sagt på lektionerna, men provet måste gå bra, så jag ska plugga rätt mycket till det. No är det tråkigaste ämnet iaf.... är inte koncentrerad på lektionerna... Och sen kanske jag ska börja på uppsatsen (:
Men nu ska jag gå ner och pluggaa!
Hej!

Inga kommentarer: