tisdag 28 september 2010

Tisdag

Hej hej :)
Igår var jag sämst på att blogga jag vet. Men hann faktiskt inte!
Men idag i skolan var det typ orienteringsdag, och vi skulle gå till ett ställe. Som typ ingen visste vart det låg... Lärarna sa bara, vi ses där.. Haha, men tillslut hittade jag och några andra! :) Haha, men det var skitkul när vi var påväg dit! Haha, alla var typ skiitglada, skrattade så jag dog några gånger. Orienteringen gick inge bra, men var ändå, rätt okej, eftersom vi gick och åt chips, och var typ allmänt glada! haha, sen blev det massa krångel, men tillslut så gick jag och några andra mot skolan, medans typ alla andra latmaskar tog bussen. Haha, men vi kom typ innan matsalen hann stängas iaf. Men det var typ helt tomt.
Sen efter skolan gick (cykla) jag, Julia, Anna och Alma hem till mej.
Vi satt och titta på creepschool, haha, det är ett barnprogram typ (a)
Men vi alla hade sett det när vi var små, såå.. ja.. haha. Sen gick Julia hem, och jag, Alma och Anna spelade Cluedo. Skitkul är det spelet. Och jag vann (;
Haha, men nu blev det väldigt mycket text hära.. haha, hare bra! :D

Hahaha, alla som jag frågat har sett det här! Hahaha. Fett grymt äre iaf.. (;
Har du sett det? :D (dom som inte sett det är mobbade!)

Inga kommentarer: