torsdag 30 september 2010

Torsdag

Hej hej :)
Skolan idag gick väl rätt bra. Vi fick tillbaks nått svenskaprov. Och man kunde bara få G eller IG, (MVG om man fick alla rätt, men jag tror ingen fick det..?)
Och om man inte hade fått G, så skulle man få extra läshjälp. Och helt ärligt har jag har faktiskt inte särskilt svårt i skolan, det är bara att jag måste vilja, typ.. Men iaf, man måste ha svarat på alla frågor i en fråga för att få rätt.. Man kunde inte få ett halvt fel.
Jag blev jättenervös, faktiskt, för det skulle kännas jättekonstigt att ha extra läshjälp.. Men som tur var, fick jag G. Har aldrig blivit så glad av ett G förut.
Sen hade vi SO i typ en och en halvtimme.. Det var nog seriöst den tråkigaste lektion, denna termin! Vet inte varför, faktiskt... men jag var så trött.. Somna typ fett sent igår.. Hahahaa, efter att jag sovit i typ 10 minuter vaknade jag, och var helt yr. Kunde typ inte gå, och trodde jag hade feber.. haha, övertrött! Klockan var halv 12, då.. :P
Men iaf.. Jag och Julia d, blir skitflummiga efter tråkiga lektioner, haha, så jag typ dog av garv några gånger! (;
Efter skolan fick jag stressa, stressa och stressa iväg till träningen. Kom hem och åt, och chilla lite och nu sitter jag här. My everyday life? Typ. (; Men nu ska jag ta en lång dusch, och sen hoppa i myskläderna och sätta mej och göra Kemiläxan (:


AHAHAAHAHA, BILDEN! (ni får inte mobbas!)

1 kommentar:

Julia Och Flisan ;) sa...

HAHHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAH!! Bilden <3<3<3<3<3