torsdag 21 oktober 2010

21a Oktober 2010



2 bilder från dageen

Hej heeej :)
Idag har jag varit i skolan! :D
Hahaa, skönt att vara tillbaka (;
Gjorde SOprovet också.. Gick väl sådär... Men när jag kom tillbaks satt Jocke (vår lärare), och läste upp min "öde-ö" uppsats, som ni kanske kom ihåg att jag skrev, för hela klassen.
Och den är typ fett lång, så det var lite pinsamt. Fick iaf MVG, vilket är jätteeskönt! :')
Idag äre träning, men eftersom jag vart sjuk, så vill jag inte vara med. Kanske överanstränger mej, och blir bara ännu sjukare. Haha, kom på att jag var olika sjuk varje dag. På lördagen hade jag feber. På söndagen hade jag bara jättelite feber, och lite ont i halsen. På måndagen hade jag skiiitont i halsen. Och på måndagen hade jag skiitont i magen på morgonen, och allmänt hängig. Men idag mår jag bra (:

Inga kommentarer: