torsdag 28 oktober 2010

28e Oktober 2010

Jag bloggade ingenting igår. Men jag hade ingen lust. Eller så mycket tid.
Men jag känner mej inte så jättepepp att blogga nu heller. Får aldrig några kommentarer..
Även fast jag har några besökare..
Men men. Jag förstår att ni inte orkar kommentera eller läsa min blogg eftersom jag inte bloggar så mycket. Men det är bara för att ingen någonsin kommenterar. Krångligt, men så är det.
Ialafall. 1 prov avklarat idag, och franskaprov imorrn. Sen är jag klar med proven, och har höstlov.
Har pluggat mycket den här veckan...
Men träningen börjar om mindre än en timme. Jag ska hinna äta, byta om, cykla, och helst hinna göra lite saker. Men självklart sitter jag vid datan och gör ingenting!
Men hejdå

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad ska du göra på loveT??:-D ♥
/Elisee:)