måndag 25 oktober 2010

Glosboken


Hej hej :)
Efter skolan följde Alma med mej hem. Vi skulle egentligen plugga en massamassa, men vi gjorde typ ingenting. Istället lockade jag hennes hår ;)
Hon passa också jättebra i lockar! Sen tränade vi. Det gick väl helt okej.
Men imorgon efter skolan tror jag att jag och Linnea ska va och plugga. Haha, mitt liv går ut på att plugga. Har också franskaläxa tills imorrn. Som jag typ sitter och gör lite. Men nu måste jag också sova.. Klockan är snart 11. Jag önskar att kvällen var en timme längre. eller att man kan ha en extratimme. För det är på kvällarna typ alla barn i världen pluggar.
Men nu ska jag plugga lite mera. På glosboken. det är en fett bra sida. Där förhör dom en på glosor.
http://glosboken.se/
Haha, men nu ska jag plugga vidare och sen måste jag soova. Godnatt!

Inga kommentarer: