tisdag 19 oktober 2010

ingefära

Hej hej :)
Just nu sitter jag och dricker varmt vatten med ingefära och honung i.
Min hals måste bli bättre, så jag gör vad som helst.
Tog i skiitmycket ingefära och det smakar skitstarkt! Usch, vad äckligt!!!! ;O
Men jag har typ inte kunnat äta nån middag, fast det var soppa. Asså jag måste lixom typ lugna ner mej själv innan jag ska svälja. För det gör så ont.
Förresten var jag hos doktorn idag.
Hon tittade i typ 3 sekunder och sa att det inte såg ut som halsfluss. Så det var ju lite tur. Men det som är dåligt är att jag inte får några starka mediciner för det. Haha.

Haha, bästa gruppen på facebook: All these 'likes' are starting to tell my whole life story.
Sant.

Men jag funderar på att börja spela sims och äta citronlakritsglass nu (;
Glass ska ju också vara bra för halsen. Hejdå.


Julia och Julia! :D ♥

Inga kommentarer: